Radovi Damira Sobote polaze od konstruktivističke tradicije gdje su estetska kombinacija i rezultat djela proizvod industrijskog reda poput dizajniranja i mehaničke razrade nacrta za automobil ili avion. Nisu nastala tek slučajnom, intuitivnom igrom na tragu matematičkih varijacija, permutacija i nizova fraktala. U njegovom opusu spajaju se i povezuju utjecaji Maljevičevog dinamičkog suprematizma oko 1916. godine i prostorne razgradnje geometrijskih oblika unutar plohe, prostornih kompozicija Moholy-Nagyja iz prve polovice 20- ih godina prošlog stoljeća, ali i cijelog duhovnog avangardnog ozračja s Bauhausa. Dinamične i ritamski aktivirane crno-sivo- bijele dvodimenzionalne strukture bauhausovca Josefa Albersa u ishodištu su gotovo svih kasnijih vizualnih matrica tog tipa, no ne smijemo zanemariti ideju o povezivanju glazbe s geometrijskim strukturama, njihovim rasporedom na plohi, kao i povezanosti tonova glazbene ljestvice s određenom skalom boja. Ideja matematičke proporcije i varijacije povezana je kod Sobote s idejom harmonijskog sklada oblikâ i likovne kompozicije, ali i sazvučja tonske palete jer ga dok stvara često inspirira glazba
Izložba je realizirana zahvaljujući potpori Grada Osijeka i Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.
Damir Sobota (1988., Zagreb) Diplomirao (2013.) na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, smjer Grafika. Radove je izlagao na brojnim samostalnim i grupnim izložbama, među kojima su Studio Tommaseo, Trieste Contemporanea, Trst (2022.), Nagrada Radoslav Putar, Salon Galić, Split (2020.), Palindrom, Lauba/U10, Zagreb/Beograd (2020/2021.), Known Unknowns, Westpol A.I.R. Space, Leipzig (2019.), 11. HT Nagrada, Muzej za suvremenu umjetnost, Zagreb (2018.), Eques, Tokamachi Central Community Center, Tokamachi, Japan (2018.) i nekoliko edicija Bijenala slikarstva, Zagreb (od 2013. do 2021.).